By Numbers : Top 10 Travel Properties in Europe by Total Unique Visitors (000) April 2011


Total Europe Audience, Age 15+, Home and Work Locations
Source: comScore Media Metrix
Properties Total Unique Visitors (000) % Change vs. Year Ago
Expedia Inc. 21,669 -4%
Priceline.com Incorporated 16,443 10%
Groupe SNCF 9,330 2%
TUI Group 8,587 2%
Ryanair 7,509 -12%
TravelAdNetwork 7,302 7%
Deutsche Bahn 6,750 1%
Travelocity 6,148 -25%
Easyjet.com 6,124 4%
Thomas Cook Group PLC 5,356 -4%

via comScore Releases European Engagement and Top Web Properties Rankings for April 2011 – comScore, Inc.

Yorum eklemek ister misin?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s